Problémák beazonosítása

Segítünk a cégvezetőknek tisztábban látni a lehetőségeikben, fejlődési irányaikban, rámutatunk a kihasználatlan erőforrásokra, jövőképet rajzolunk.

(Ezt úgy kell elképzelni, mint amikor valaki az orvosnál van és panaszkodik, tudja hogy fáj valamije, de nem tudja behatárolni a pontos helyet és a fájdalom erősségét.)

Minden beszélgetés egy személyes konzultációval kezdődik. Elbeszélgetünk a vezetővel magáról, a cégről és annak történetéről, belő működéséről, próbáljuk kideríteni, hogy mely területek működnek jól, melyek nem, ill. kevésbé. Tehát az első lépés az ANAMNÉZIS felvétele.

Ezekből az információkból felállítjuk a DIAGNÓZIST. Közösen gondolkodunk, hogy az elakadások, problémák hátterében milyen okok húzódhatnak meg.

“Mi az, amit Ön jelenleg lát, min szeretne változtatni? Mit diktálnak a megérzései és mit a racionális vezetői tapasztalatai?”

Meghallgatjuk, vele együtt gondolkodunk, saját eszközeinkkel segítjük, ezáltal tisztábban látunk a hatékonyság, a stabilitás és az eredményesség terén.

Végül, a coaching alapú beszélgetéseket összegezzük (a coaching egy olyan folyamat, amely abban támogatja az egyént, hogy képessége legjavát nyújtsa, távlatokat nyit, inspirál, átsegít az elakadásokon), melyek során képet kapunk az önismeretről, önszabályozásról, empátiáról, toleranciáról, belső kapcsolati térképekről, szervezeti felépítésről.

Ezzel párhuzamosan a tevékenységek optimalizálása is megtörténik, mindezek fényében megvizsgáljuk, hogy mik azok a döntések, melyeket a félelem diktál és melyeket a kreatív ösztön és végül azokat a döntéseket választjuk, melyet a legtöbb kreatív indok támogat. Végül megszületik a konkrét TERÁPIA, amit humán és szervezetfejlesztési programok segítenek.

Kérdése van? Keressen minket, segítünk!

Felteszem kérdésemet