A piacon számos cég tart különböző képzéseket, tréningeket. Sokan előre meghirdetett időpontokban tartják ezeket, amelyek – természetesen – jók lehetnek a maguk nemében, hiszen olyan alaptörvények érvényesülnek, amelyek már bizonyítottak a gyakorlatban.

De!

Mi azt tapasztaltuk, hogy akkor érjük el az áhított célt, ha minden képzést az adott cégre szabunk, azaz a szabályszerűségek mentén az átadandó tudást a Megrendelő munkatársainak lehetőségeire, képességeire igazítjuk. Az alábbiakban felsoroljuk alap képzéseinket, amelyeket Megbízóinkkal történt egyeztetések után testre szabva tartunk meg.

  • + -

    Amit egy vállalkozónak a számvitelről tudni érdemes

    Célja: A vállalkozás pénzügyi feltételeinek, a gazdasági- és gazdaságjogi követelmények megismerése.

    Témakörök:

    • Alapok
    • Az ügyvezető jogai és kötelezettségei
    • Folyamatok a vállalkozásban – a szükséges bizonylatok
    • Szabályzatok
    • A mérleg, és ami kiolvasható belőle
    • Cashflow – tervezés és ellenőrzés
    • Mit várhatok el a könyvelőmtől – könyvelők, könyvelőprogramok a reflektorfényben

    Időtartam: 1 nap

  • + -

    Asszertív kommunikációs tréning

    Célja: A résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése, a személyes és a vezetői szereppel járó kommunikációs eszközök és technikák megismerése, összehangolása, gazdagítása. A személyes kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása.

    Témakörök:

    • A kommunikáció értelmezése, definiálása
    • A kommunikáció sajátosságai, típusai
    • A kommunikációt segítő és gátló tényezők
    • Feltételek, irányok, eszközök
    • Kommunikáció egy teamben
    • Kapcsolatfelvétel, kapcsolatteremtés
    • Cégidentifikáció és prezentáció
    • Kommunikációs stílusok
    • Kommunikációs stratégiák és taktikák
    • Asszertivitás fogalma, asszertivitás a mindennapokban

    Időtartam: 2 nap

  • + -

    Prezentációs készség fejlesztés

    Célja: hogy segítse a résztvevőt, hogy egyénisége tükröződjön mondanivalójában és ezáltal sokkal meggyőzőbb legyen. Tökéletesítse azokat az eszközöket, amelyek ráirányítják a figyelmet egy hatásos előadásra, és fejlessze ezek tudatos használatát.

    Témakörök:

    • A prezentáció hatékony megnyitása és zárása
    • A hallgatóság figyelmének megnyerése és ébrentartása
    • Mondanivalónk és “üzenetünk” megtervezése
    • Beszédünknek a hallgatóságra gyakorolt hatásának növelése különböző szemléltető eszközök használatával, amelyek élénkké “láthatóvá” teszik azt
    • Beszédünk tartalmának hitelesebbé tétele világos, meggyőző bizonyítékok használatával
    • A hallgatóság feletti ellenőrzés megtartása
    • Audio-vizuális segédeszközök professzionális használata
    • Beszédünk életszerűbbé tétele a hallgatóság bevonásával
    • “Nehéz” kérdések kezelése interjúk esetében
    • A megfelelő önbizalom kialakítása az esetleges kamera előtti szerepléshez

    Időtartam: 2 nap

  • + -

    Tárgyalástechnika tréning

    Célja: a személyes kommunikáció eredményességének javítása. A résztvevők feladatokon és helyzetgyakorlatokon keresztül sajátítják el a hatékony kommunikációhoz tárgyalásokhoz szükséges alapvető ismereteket és készségeket, képességeket.

    Témakörök:

    • A tárgyalás – mint kommunikáció
    • A tárgyalás lélektani folyamata.
    • Az üzleti tárgyalás felépítése, az értékesítési folyamat lépéseinek tisztázása
    • Az ügyfél fontosság érzetének növelése
    • Az első benyomás tudatos felépítése.
    • Az együttműködés hatékony formáinak kialakítása, elsajátítása
    • A tárgyalás folyamata
    • Érveléstechnika
    • Kérdezéstechnika
    • Konfliktus a tárgyalásban
    • Tárgyalás nehéz emberekkel
    • ÖnkontrolL kialakítása, fejlesztése

    Időtartam: 2 nap

  • + -

    Konfliktus kezelési technika fejlesztő tréning

    Célja: a résztvevők konfliktuskezelési készségeinek fejlesztése mind a személyes és a mind vezetői szerepben. A személyes kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása. A konfliktusok okozta stressz tudatos csökkentése.

    Témakörök:

    • A kommunikáció értelmezése, definiálása
    • A kommunikációt segítő és gátló tényezők
    • Személyiség típusok
    • Kommunikációs csapdák a mindennapokban
    • Játszmák a mindennapokban
    • Játszmák feloldása
    • Személyes kommunikációs stílusok
    • Kommunikációs stratégiák és taktikák
    • Asszertív kommunikáció
    • Konfliktusok kialakulásának okai, kezelési lehetőségek
    • Személyes konfliktuskezelési módszerek felismerése (Thomas –Killmann teszt)

    Időtartam: 2 nap

  • + -

    Értékesítés fejlesztési program

    Célja: segíti az értékesítésben dolgozó szakembereket készségeik további fejlesztésében. Alapelv: a dolgokat nézzük a másik ember szemszögéből, beszéljünk tisztán és meggyőzően, mutassunk barátságos, magabiztos képet.

    Témakörök:

    • Az értékesítési folyamat lépéseinek tisztázása
    • Tervezés
    • Hogyan készüljünk fel a potenciális vevő igényeire
    • Kifogáskezelés
    • A lelkesedés ébrentartása az értékesítés folyamán
    • Érdeklődés kifejlesztése magunk, a termék és vállalatunk irányába
    • Folyamatos célkitűzések

    Időtartam: 2 nap

  • + -

    Empowerment (feljogosítás-felhatalmazás) program

    Célja: a szervezeti kultúra fejlesztése, a szervezeti egység kulcsemberei közreműködésével a partneri kapcsolatok újradefiniálása, a hatékony együttműködés fejlesztése, a vállalati értékek markánsabb megjelenítése a napi gyakorlatban.

    Témakörök:

    • Elkötelezettség fogalmának és a napi munkában történő megjelenésének értelmezése (Gondolat, mondás, tett összhangja).
    • A vezetés és irányítás közötti alapvető különbség.
    • Elvárások, teljesítmények értékelése.
    • Motiváció
    • Ígéreteken és elvárásokon alapuló menedzsment.
    • A be nem tartott ígéretek menedzselése.
    • Dráma háromszög.
    • Az edző definiálása, feladatai.
    • Tervezés – jövőkép – proaktív – reaktív magatartás.
    • A deklaráció ereje (Hogyan lássa saját magát, a munkatársait, a partnereit, a céget, a jövőjét).

    Időtartam: 2 nap

  • + -

    Vezetői tréning

    Célja: A résztvevők megismerjék, és a napi munkában legyenek képesek alkalmazni a legmodernebb menedzsment-elmélet módszereit és ezáltal növeljék az általuk képviselt szervezet hatékonyságát.

    Témakörök:

    A menedzsment funkciók napi gyakorlatban történő hasznosításának módszerei. Például:

    • A pozitív megerősítés módszere, adásának elvei
    • Az empátia, mint vezetői érték
    • A hatékony feladatdelegálás hét lépcsője
    • A delegálás célja
    • A “tények” fogalma
    • A tények és interpretációk különbözősége

    Időtartam: 2 nap

  • + -

    Projektmenedzsment képzés

    Célja: A projektmenedzsment elméleti és gyakorlati ismereteinek átadása a résztvevők számára. A projektmenedzsment módszereinek begyakorlása testre szabott példákon és esettanulmányokon keresztül. A képzésen elemzett példák a résztvevők mindennapjaiból merítkeznek. A résztvevők projektvezetési képességének javítása. A résztvevők csoportmunkában saját példán keresztül ismerik meg és sajátítják el a projektmenedzsment alapvető ismereteit és eszközeit.

    Témakörök:

    • Projekt definíciója
    • Projekt életciklusai
    • Projekt struktúra terv készítésen (WBS)
    • Stakeholder analízis
    • Kockázati kezelési terv a projektekben
    • Hatékony projektvezetés
    • Együttműködési készségek a projektben
    • Kommunikáció a projektmenedzsment során
    • Projektek idő és kapacitás tervezése, CPM, Gantt
    • Projekt monitoring
    • Projektek sikeres vezetéséhez szükséges készségek fejlesztése

    Időtartam: 3 nap

  • + -

    Pénzügyi menedzsment alapok

    Célja: A kezdő vezetők számára megmutatja a vállalkozás pénzügyi irányításának alapjait.

    Témakörök:

    • Az ügyvezető jogai és kötelezettségei
    • Pénzügyi folyamatok
    • Pénzügyi szabályzatok
    • A Mérleg és ami kiolvasható belőle
    • Cash Flow
    • Együttműködés a Könyvelővel – mit várhatunk el egymástól?

    Időtartam: 1 nap

  • + -

    Modern menedzsment technika tréning (Lean alapok képzés)

    Célja: A mai világban leghatékonyabbnak elfogadott Lean irányítási filozófia alapjainak, eszközeinek bemutatása.

    Témakörök:

    • A lean története
    • Lean alapelvek
    • Értékteremtés
    • Értékáram
    • Vevői ütem
    • Lean eszközök: JIT, SMED, 5S, Kaizen, Poka-Yoka, sziget rendszerű gyártás, stb.
    • Szabványok ereje
    • A lean szemlélet humán oldala: Minőség körök, Autonóm munkacsoportok
    • Javaslati rendszerek

    Időtartam: 2 nap

  • + -

    Hatékony workshop vezető

    Célja: A hatékony csoport vezetés és a csoportos probléma megoldás strukturált módszereinek megismertetése begyakoroltatása.

    Témakörök:

    • Mi a probléma?
    • Mi a csoport?
    • A csoport fejlődés fázisai
    • Facilitálás vagy moderálás
    • Workshop vezetés alapjai
    • Probléma megoldási folyamat
    • Adatgyűjtési technikák
    • 4M módszer
    • 7 QC eszköz és azok használata
    • Brain storming és az affinitás diagram

    Időtartam: 2 nap

  • + -

    Ügyfélszolgálati képzés (mind telefonos, mind személyes)

    Témakörök:

    • Kommunikációs képességek fejlesztése
    • Ügyfélpanaszok kezelése
    • Hatékony első benyomás keltése
    • Az ügyfél fontosság érzetének növelése
    • Lelkesedés és mosoly
    • Az önbizalom erősítése
    • Telefonos kommunikáció
    • A fokozott stressz kezelése
    • A saját munka színvonala iránti igényesség.