A szervezetfejlesztés napjaink divatos kifejezése az üzleti életben. Nem véletlenül, hiszen a cégek hatékony működése a szervezet hatékony működésétől függ. A szervezet több kisebb elemből épül fel, pont úgy, mint a piramisok, és hasonlóképpen épülnek egymásra, mint annak építőkockái. Ha bármelyik elem nem illeszkedik pontosan, rosszul működik, vagy hiányzik, az egész építmény inogni kezd, és egy idő után komoly problémákat okoz a teljes céges működésben. A hatékony működés alapja, hogy minden egyes rész a helyén legyen, és teljes mértékben ellássa a rá kiszabott feladatokat, ráadásul a kitűzött határidőn belül. Minél nagyobb egy szervezet, illetve minél régebben működik a jelenlegi szervezettség szerint, annál nagyobb a valószínűsége, hogy valahol nem tökéletes. A legjobb eredményeket akkor érjük el, ha időről időre vizsgáljuk a szervezetet és a legrövidebb időn belül beavatkozunk ha szükséges.

Feladatunk a szervezetfejlesztésben az alapoktól kezdődik. Részletesen feltérképezzük a céget, annak legkisebb szervezeti egységétől a vezetőségig. Személyes beszélgetésekkel, felmérésekkel határozzuk meg a jelenlegi helyzetet, majd ezeket összevetjük az elvárásokkal. Összehasonlításra kerülnek a megbízó által elmondott problémák, hiányosságok az általunk tapasztaltakkal. Az eredmények közös nevezőre hozása után kezdődik az érdemi munka további része, ahol kidolgozzuk a lehetőségeket, a szükséges lépéseket, fejlesztési irányokat. Ezekből közösen választjuk ki azt az utat, amely figyelembe veszi a vállalkozás által reálisan megvalósítható célokat. A megvalósítás csapatmunka, amelyben Megbízóink jelentős szerepet kapnak, hiszen nekik készül, ők dolgoznak majd az eredményekkel. A projekt végén közösen értékeljük az eredményeket, majd néhány hónap múlva kontrolláljuk azokat. Szükség esetén elvégezzük a finomhangolásokat.

Kérdése van? Keressen minket, segítünk!

Felteszem kérdésemet